Uw tevredenheid staat voorop bij Het Kleine Prinsje
Bij Het Kleine Prinsje doen wij altijd ons uiterste best om uw kind de beste zorg te bieden. Mocht u ergens niet tevreden over zijn, dan horen wij dat graag persoonlijk van u. Een persoonlijke benadering heeft onze voorkeur, omdat dit het makkelijkst praat en we samen snel tot een oplossing kunnen komen. Een persoonlijk gesprek zorgt voor verbinding en dat is waar we graag voor kiezen.
Hoe kunt u uw zorgen delen?
Formele klachtenprocedure:
Indien u een formele klacht heeft die u extern wilt neerleggen, kunt u zich wenden tot de Geschillencommissie Kinderopvang. Zowel ouders als ondernemers kunnen geschillen aanhangig maken bij deze commissie. De Geschillencommissie doet uitspraak volgens de bepalingen van het reglement, dat beschikbaar is via www.degeschillencommissie.nl en op verzoek wordt toegezonden.
De beslissingen van de Geschillencommissie zijn bindend. Voor de behandeling van een geschil door de Geschillencommissie is een vergoeding verschuldigd.